تقد و بررسی

آنباکس و معرفی پلوپز فیلیپس با دیگ طلا

پلوپز فیلیپس مدل 3038

شرکت فیلیپس یک شرکت هلندی می باشد که در سال 1891 میلادی در شهر آیندهوون هلند با هدف تولید لامپ های التریکی تاسیس شد و به مرور زمان خط تولید خود را گسترش داده و محصولات الترونیکی فراوانی را در دست تولید و به بازار عرضه می کند .
پلوپز دیجیتالی فیلیپس مدل 3038 یکی از محصولات این کمپانی بزرگ هلندی می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است .
این پلو پز دارای ظرفیت 1.8 لیتر می باشد که برای پخت غذا تا ظرفیت 10 نفر را پاسخگو می باشد .
قابلیت پخت برنج و همینطور مواد غذایی دیگر و قابلیت بخار پز که توسط یک سینی مشبک پلاستیکی که در داخل بسته بندی محصول می باشد می توان بهره برد .
همچنین قابلیت آرام پز که برای خانم های شاغل بسیار مفید می باشد به این صورت که می توانند مواد غذایی خود را با زمان بسیار طولانی با این دستگاه پخت نمایند.
این دستگاه قابلیت گرم نگهداری غذا تا 24 ساعت را دارا می باشد.
برای درست کردن ماست ، سوپ و کیک میتوانید از پلوپز فیلیپس مدل 3038 استفاده کنید.
دستگاه پلوپز فیلیپس مدل 3038 دارای توان مصرفی 980 وات می باشد و همچنین طول سیم این دستگاه 1.2 متر و وزن این دستگاه 5.3 کیلوگرم در ابعاد 260*390*280 میلیمتر که به ترتیب طول – ارتفاع – عمق می باشد.
دستگاه پلوپز فیلیپس مدل 3038 دارای نمای بیرونی که ترکیبی از پلاستیک و فلز استیل دارا می باشد .
این دستگاه از یک دیگ آلیمینیومی بسیار سبک با پوشش تفلون نچسب به رنگ طلایی بسیار مقاوم در برابر خط و خش و همینطور یک پیمانه 160 میلی لیتری و یک کفگیر و ملاقه و سینی بخارپز پلاستیکی و یک کابل برق را در داخل خود دارد .
دستگاه پلوز فیلیپس مدل 3038 دارای تایمر 12 ساعته برای پخت تمام مواد غذایی و همچنین 5 برنامه ی پخت برنج و 4 برنامه ی پخت سایر غذا ها برنامه ی گرم کردن مجدد برنامه ی پخت کیک برنامه ی پخت سوپ و همچنین برنامه ی درست کردن ته دیگ را دارا می باشد .
لینک کوتاه : https://hatefpakhsh.ir/?p=3820

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *