تقد و بررسی

اطلاعاتی مهم درباره ی ظرفشویی های بوش

ظرفشویی بوش

ظرفشویی بوش مدل 67TW02

کمپانی بزرگ بوش که در 15 نوامبر 1886 تاسیس شد یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم برقی و حوزه ی فناوری های خودکار صنعتی و ساختمانی می باشد.
ظرفشویی بوش مدل 67TW02 جز سری 6 ظرفشویی های بوش می باشد .
یکی از دستگاه های ظرفشویی بسیار با کیفیت و پرکاربرد از برند بوش می باشد.
ظرفشویی بوش مدل 67TW02 دارای صفحه لمسی می باشد .
تمام تنظیمات این دستگاه اعم از تعداد برنامه های شستشوی قابل انتخاب زمان بندی و یا به تاخیر انداختن زمان شستشو و همینطور قابلیت تنظیم کردن شستشوی نیمه به معنی شستن ظروف فقط در یک طبقه برای کمتر مصرف شدن میزان آب و برق و برنامهی شستشوی سریع که در کمترین زمان ممکن ظروف ما را شسته و برنامه ی Eco یا همان بهینه مصرف کردن انرژی ( آب و برق ) را شامل می باشد که تمامی این تنظیمات از روی همان پنل لمسی روی درب دستگاه انجام میگیرد .
ظرفشویی بوش مدل 67TW02 دارای محفظه تمام استیل می باشد که دارای دو پمپ آب در داخل این محفظه و همچنین قسمت توری و فیلتر تخلیه آب مصرفی و همچنین مخزن نمک که برای شستشو ظروف استفاده می شود قرار دارد .
ظرفشویی بوش مدل 67TW02 دارای 4 سبد برای شستشو ظروف می باشد که 3 سبد آن به صورت کشویی هستند و از این 3 سبد 2 سبد بالایی آن متحرک و قابل تنظیم می باشند و سبد چهارم که به صورت دستی استفاده می شود میتوان در جاهای مختلف داخل ظرفشویی استفاده کرد .
ظرفشویی بوش مدل 67TW02 دارای قابلیت زئولیت می باشد ( یک نوع سنگ آتشفشانی می باشد که در بعضی از ظرفشویی های بوش استفاده می شود و قابلیت خشک کردن ظروف و از بین بردن رطوبت را دارد ) .
لینک کوتاه : https://hatefpakhsh.ir/?p=3838

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *